طراحی آنلاین دکوراسیون

تا چند سال پیش اگر به فکر بازسازی خانه یا محل کارتان می‌افتادید باید کل شهر را می‌گشتید تا بالاخره یک طراح و معمار داخلی متناسب با سلیقه‌تان برای طراحی دکوراسیون داخلی پیدا می‌کردید. اگر هم طراح دکوراسیون داخلی خوب پیدا نمی‌‌شد مجبور بودید به نظر بنا، کابینت‌کار یا کناف‌کارتان با چشم بسته اعتماد کنید. خوشبختانه با گسترش تکنولوژی و ارتباطات دیگر نیازی نیست نگران نبودن طراح داخلی متناسب با سلیقه‌تان در شهر خود باشید. ما در میم برای تمام نقاط کشور به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب طراحی داخلی انجام می‌دهیم و در تمام طراحی‌ها به سلیقه و سبک زندگی مشتری‌هایمان توجه می کنیم. ما کنارتان هستیم.

برای رسیدن به دکوراسیون دلخواهتان به طراحی داخلی نیاز دارید

بیایید به تفاوت‌های بازسازی با طراحی داخلی و بازسازی بدون طراحی داخلی نگاهی بیاندازیم:
مقایسه بازسازی زیرنظر طراح داخلی و بدون طراح
استفاده از تجربه و دانش یک متخصص و معمار داخلی
طراحی 3 بعدی و دیدن نتیجه کار قبل از بازسازی
در نظر گرفتن سلیقه شما
طراحی و بازسازی مطابق ترندهای روز دنیا
صرفه جویی در وقت و هزینه
امکان اشتباه در بازسازی
نتیجه
بازسازی زیرنظر طراح داخلی
رسیدن به دکوراسیون ژورنالی و دلخواه خودتان
بازسازی بدون طراح داخلی
رسیدن به دکوراسیونی قدیمی که باب سلیقه‌تان نیست

طراحی آنلاین آشپزخانه سریع و فوری

داشتن یک آشپزخانه شیک و منحصر به فرد که با سبک زندگی شما تطابق دارد فقط با طراحی کابینت آشپزخانه ممکن است. تیم طراحی دکوراسیون داخلی میم قبل از شروع و در حین انجام طراحی آنلاین با شما در ارتباط است تا تمام نیازها و خواسته‌های شما در طراحی کابینت آشپزخانه در نظر گرفته ‌شود و فضایی زیبا در عین حال کاربردی برایتان خلق شود. اگر ساکن تهران باشید طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را به صورت کامل برایتان انجام می‌دهیم و اگر ساکن تهران نباشید همراه با طراحی سه بعدی آشپزخانه برایتان نقشه اندازه‌ها و نکات ضروری در اجرا را هم ارسال می‌کنیم تا به راحتی بتوانید در محل سکونتتان آن را اجرا کنید.

مزایای طراحی آنلاین کابینت آشپزخانه

طراحی تی‌وی‌وال یا دیوار تلویزیون

در سال‌های اخیر تمایل به داشتن دکوراسیون اصولی در منزل و محل کار بیشتر شده است. تی‌وی‌وال یا همان دیوار تلویزیون نقطه کانونی نشیمن است. داشتن یک دیوار تلویزیون شیک و زیبا می‌تواند به خانه جلوه‌ی دیگری ببخشد. این تمام ماجرا نیست؟ طراحی تی‌وی‌وال اصول و قواعد مخصوص خودش را دارد و کار هرکسی نیست. ما در گروه طراحی داخلی و اجرای میم با رعایت اصول دکوراسیون و توجه به ترندهای روز دکوراسیون و سلیقه شما برایتان بهترین و شیک‌ترین تی‌وی‌وال را طراحی می‌کنیم.

مزایای طراحی تی‌وی‌وال

tv wall render

طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی منزل و محل کار

اگر خانه نوساز و خام خریداری کرده‌اید یا قصد بازسازی آپارتمان قدیمی خود را دارید استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون آنلاین می‌تواند در رسیدن به خانه‌ رؤیاییتان به شما کمک کند. چطور؟
بازسازی و نوسازی بسیار چالش‌ برانگیز است و به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد. زمان‌بندی و خرج کردن بودجه در مسیر بازسازی بسیار مهم است.

یک تیم طراحی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا:

بهترین سبک دکوراسیون و ترکیب رنگ را برای منزلتان انتخاب کنید.

بهترین و بروزترین متریال موجود در شهر سکونتتان را برای بازسازی انتخاب کنید.

با طراحی سه بعدی منزل یا محل کارتان قبل از بازسازی نتیجه کار را ببینید.

از هزینه‌های اضافی در مسیر بازسازی آگاه شوید.

در کوتاه‌ترین زمان به بهترین و زیباترین دکوراسیون برسید.

پکیج‌های طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی میم

پکیج اقتصادی

خدمات

پکیج نقره‌ای

محبوب
خدمات

پکیج طلایی

خدمات

پکیج دوبلکس

خدمات